Master Sorcerer - 2009-12-13 12:36:43

Witajcie, napisałem właśnie skrypt na coś w stylu jajka niespodzianki.
Otóż gdy użyjemy jajka dostaniemy jedną z pięciu nagród (oczywiście można je edytować i dodawać nowe).
Zaczynamy:

robimy plik jajko.lua i wklejamy do data\actions\scripts


Kod:

function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
prize = math.random(1, 5)
if prize == 1 then
doPlayerAddItem(cid,2437, 1)
doSendMagicEffect(topos,12)
doPlayerRemoveItem(cid,4850, 1)
elseif prize == 2 then
doPlayerAddItem(cid,2646, 1)
doSendMagicEffect(topos,12)
doPlayerRemoveItem(cid,4850, 1)
elseif prize == 3 then
doPlayerAddItem(cid,2523, 1)
doSendMagicEffect(topos,12)
doPlayerRemoveItem(cid,4850, 1)
elseif prize == 4 then
doPlayerAddItem(cid,2471, 1)
doSendMagicEffect(topos,12)
doPlayerRemoveItem(cid,4850, 1)
elseif prize == 5 then
doPlayerAddItem(cid,2408, 1)
doSendMagicEffect(topos,12)
doPlayerRemoveItem(cid,4850, 1)
end
return 1
end

potem w data\actions/actions.xml dodajemy




Kod:

<action itemid="4850" script="jajko.lua" />

W mojej wersji można otrzymać:
-golden mace
-golden boots
-blessed shield
-golden helmet
-warlord sword


Jezeli sie spodobało daj +

Stary Druid - 2009-12-13 12:37:35

Przyda sie na mojego otsa :D plusik dla ciebie

Guardian - 2009-12-13 12:38:36

Dobre coś w stylu bagów co były na 10 urodziny tibi. W jakimś bossie na święta można by było dać ale słabsze itemy[ chociaż zależy od otsa].

Kopciu - 2009-12-13 12:39:26

znalazłem błąd  jak położy się to jajko na skrzynce od dp to jajko po kliknięciu nie znika ale daje itemke  można takim sposobem robić nieskończoną liczbe itemek

Kogut - 2009-12-13 12:40:39

dobry scrypt przyda sie napewno mialem cos podobnego tylko ze npc dawal 1 z 10 itemkow inaczej (santaclaus) pisalo sie ho present yes

ladny ocenka 9/10 zawsze moze byc lepiej.

Golden - 2009-12-13 12:42:00

Banalny do zrobienia, ale liczy się pomysł. Doceniam

Stanley - 2009-12-30 21:15:21

super dzieki koles przyda sie na mojego otsa

Wisroc Oasis noclegi w Kątach Rybackich blackhats wms4